mandag den 30. november 2015

Dennis, Megan og Nazibødlen!

Det er med skam i livet, jeg må indrømme, at jeg er blevet nødt til at træde ud af det mørklagte arbejdsværelse uden det færdige eksemplar af Dennis, Megan og Nazibødlen." Romanen, som er en direkte fortsættelse at læsersuccesen "Dennis, Megan og Dirty Harry", nåede kun halvvejs, før jeg blev nødt til at lægge den på hylden.
Men hvorfor? Fordi en anden fortælling er kommet i vejen!
Jeg var taget en uge på refugiet Hald hovedgaard (der var for mange mærkelige lyde i arbejdsværelset) for at skrive ungdomsromanen færdig, da en roman med arbejdstitlen "En fantastisk kvinde" pludselig kom i vejen og tog pusten fuldstændig af mig. Jeg mener selv, jeg har en fantastisk fortælling til at ligge i støbeskeen, og derfor er koncentrationen nu flyttet derover.
Jeg beklager endnu engang overfor de læsere, der havde håbet på den anden roman. Jeg aner ikke hvor mange det er, men jeg ved, at E-bogen "Dennis, Megan og Dirty Harry" blev læst af rigtigt mange.
Men man skal smede, mens jernet er varmt, ikke?!
"En fantastisk kvinde" bliver en fantastisk historie!
Morten
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar